Stocktechnik Kft. Logo
Facebook
Gyakori kérdések

Hogyan rendelhetek?

A webáruházon keresztül, ahol regisztrált és nem regisztrált felhasználók is egyaránt leadhatják rendeléseiket. Ha Ön előreláthatólag többször fog nálunk vásárolni érdemes regisztrálnia magát, ezáltal legközelebb gyorsabbá válik a vásárlás.

Rendelés nélkül is tudok vásárolni a kereskedésben?

Nem. Csak a webáruházon keresztül leadott megrendeléseket tudjuk teljesíteni személyes átvétellel vagy házhozszállítással.

Módosíthatom a rendelésemet?

- Házhozszállítás esetében: Amíg a futárcégnek át nem adtuk az aznapi szállítási tervezetet addig igen, de rendelés módosítás esetén a csomag kézbesítésének ideje megnövekedhet.

- Személyes átvétel esetében: A rendelés újra összekészítése megnöveli az átvétel mihamarabbi időpontját. Kérjük, rendelés módosítás esetén keresse munkatársunkat telefonon.

Mit jelent a „Rendelésre” felirat a termékeknél?

Az a termék jelenleg nincs raktáron vagy érkezik. Amennyiben Ön fogyasztó kérjük, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a termék érkezési idejéről.

Mit jelent a „Kifutó” felirat a termékeknél?

Abból a termékből a gyártónál már nincs rendelhető készlet, így azt már csak a mi készletünk erejéig tudjuk biztosítani vásárlóinknak.

Hogyan tudom megkapni a rendelésemet?

Két féle módon, személyes átvétellel vagy házhozszállítással tudjuk a rendelését teljesíteni.

Személyesen szeretném átvenni rendelésemet.

Amennyiben feladta rendelését a webáruházon keresztül egy e-mail értesítőt küldünk Önnek, hogy megrendelését rendszerünk rögzítette.
Ez egy automata levél, nem minősül visszaigazolásnak. Ahogy a vásárolni kívánt termékeket munkatársaink összekészítették, egy visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek, hogy rendelése mostantól átvehető.

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Jelen pillanatban személyes átvétel esetén csak készpénzt tudunk elfogadni vásárlóinktól.
Pénztárunk nyitvatartási ideje:
Hétfő - Csütörtök: 8.00 - 16.00,
Péntek: 8.00 - 13.30.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

Viszonteladóknak:
- 25 000 Ft alatti kiállított számla esetén a kiszállítás díja 1 500 Ft,
- 25 000 Ft feletti kiállított számla esetén cégünk átvállalja a kiszállítás költségét, így annak díja 0 Ft.

Végfelhasználóknak:
- 10 000 Ft alatti kiállított számla esetén a kiszállítás díja 1 500 Ft,
- 10 000 Ft feletti kiállított számla esetén cégünk átvállalja a kiszállítás költségét, így annak díja 0 Ft.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kiszállítással kért rendelések esetén, ha a megrendelt termékek végösszege bármely okból lecsökken bruttó 25 000 Ft, illetve végfelhasználók esetében bruttó 10 000 Ft alá, (készlethiány, sérült termék, további kedvezmény, stb.) rendszerünk automatikusan, előzetes tájékoztatás nélkül szállítási költséget számol fel a számlára.

Megoldható-e, hogy rendelésemet később szállítsák ki?

A kiszállítással kért rendelést a legtöbb esetben aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak, így biztosítva vásárlóinknak a gyors kiszolgálást. A küldemény kézbesítésének időpontjáról a futárszolgálat e-mailben vagy telefonon tájékoztatja Önt. Amennyiben a kiszállítás napja nem megfelelő Önnek, a futárszolgálat lehetőséget ad a küldemény átütemezésére. Ezt az átütemezést Önt kérheti a DPD futárszolgálat által küldött e-mailes csomag értesítésből vagy hívja a futárszolgálat ügyfélszolgálatát a +36 1 501 6200 telefonszámon.

Mikor érkezik meg a csomag?

- Amennyiben rendelését munkanap Hétfő — Csütörtök-ig 12.00 óráig leadta, csomagját jellemzően aznap átadjuk a futárcégnek, így a várható kézbesítés másnap, vidékre esetleg harmadnap történik.
- A pénteki nap 12.00 óráig leadott rendelések esetében a rövidebb nyitvatartásunk miatt nem tudjuk garantálni a következő munkanapi szállítást.

Kapok értesítést a csomag érkezéséről?

Igen. A küldemény kiszállításának várható idejéről a DPD futárszolgálat e-mailben vagy telefonon fogja értesíteni Önt.

Hogyan tudok fizetni a futárnak?

Jelenleg a futárcég csak készpénzt tud elfogadni az ügyfelektől. Kérjük, készítsen elő pontosan annyi összeget, mint a mennyi a számlán, vagy a DPD értesítőjében található fizetendő összeg.

Meggondoltam magam, visszaküldhetem?

Igen. A 2014-ben hatályba lépett új Polgári Törvénykönyv és a webáruházakara is vonatkozó kormányrendelet alapján már csak magánszemélyeket, azaz a természetes személyeket illetik meg internetes vásárlás esetén a fogyasztói jogok, így például a 14 napos indokolás nélküli elállás jog. Erről bővebben a hatályos kormányrendeletben tájékozódhat.

Cégemre vásároltam, elállhatok a vásárlástól?

Nem. Ha Ön a cége nevében vásárolt és a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illeti meg a 14 napos elállási jog.

Sérülten érkezett a csomag, mi a teendőm?

Minden esetben a házhozszállítással kért termékeket gondosan, a legelvárhatóbb módon becsomagolunk vásárlóinknak.

Kérjük, még a futár jelenlétében bontsa ki a csomagot és ellenőrizze a termékek sértetlenségét. Amennyiben a terméket sérültnek vagy hiányosnak látja, helyszínen jegyzőkönyvben rögzítsék, majd a csomagot küldesse vissza címünkre. Ennek elmulasztása esetén hiányra vagy szállítási sérülésre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.